Yerli Üretici Olmak Satış Sonrasında Avantaj Sağlıyor.
Müşteri memnuniyetine kilit önem vererek, periyodik olarak gerek müşteri memnuniyeti anketleriyle gerekse doğrudan aldığımız geribildirimler doğrultusunda iyi olduğumuz noktaları daha da iyileştirmek, zafiyetlerimizi gidererek daha iyi bir hizmet sunmak amacıyla çalışmalarımızı yürütüyoruz.
“HIZLI BİR ŞEKİLDE ÇÖZÜME KAVUŞTURABİLİYORUZ”
Satış sonrası hizmetlerin kendileri açısından öneminin altını çizen Çizgi Teknoloji Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bilal Çiçek, “Satış sonrası bizim fark yaratmaya çalıştığımız en önemli unsurlardan biridir. Bu konuda müşteri memnuniyetine büyük önem vermekteyiz. Zaten bu konuda yaptığımız müşteri memnuniyeti anketlerinde elde ettiğimiz yüksek oranlar da bunun bir göstergesi.” ifadelerini kullandı.
Yerli üretici olmanın gereklerinden birinin satış sonrasında sağlanacak hizmetler ve oluşturulacak fark olduğunu kaydeden Çiçek, bu bağlamda yerli üretici olmalarının avantajıyla teknik bilgi ve know-how açısından konuya çok daha hâkim olduklarını belirtti.
‘’Çizgi Teknoloji’nin uygulama sırasındaki teknik takip ve bilgi akışından oldukça memnun kaldık. Uygulama yapılan tüm hastanelerdeki memnuniyetimizi diğer hastanelere taşımak isteriz.
Gül Uğurlu | Marka ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü | Medicana Sağlık Grubu ‘’
Ürünü kendi bünyelerinde ürettikleri için ürünün her türlü teknik özelliğiyle ilgili sorununa ve müşterilerin satış sonrası ihtiyaçlarına A’dan Z’ye destek verebildiklerini ve ortaya çıkan problemleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturabildiklerini dile getirdi.
‘’ Çizgi Teknoloji Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Ekibi; Proje başlangıcında ve satış sürecinde alternatif ve doğru ürün için yönlendirilme hizmeti sunulması, en uygun ve sağlıklı şekilde ilerlemesini sağlamaktadır. Satış sonrası teknik ve yazılım desteği olarak; yerinde ve uzaktan hizmet sağlanması, hızlı, işinde tecrübeli, bilgili ve tecrübeli ekip lideri ve ekip üyeleri ile sesli ve görüntülü arama hizmetleri ile desteklerini sağlamaktadır.
Halil AY | BT Dijital Sistem Uzmanı | Özdilek Holding A.Ş.’’
“3 YIL ÜRÜN GARANTİSİ, 5 YIL YEDEK PARÇA TEMİN GARANTİSİ VERİYORUZ”
Sanayide en önemli konulardan birinin alınan teknik desteğin ya da servis yardımının hızı ve kalitesi olduğunu söyleyen Çiçek, üretimin durmasının, aksamasının ya da cihazlardaki destek sebebiyle bazı ihtiyaçların yerine getirilememesinin üretimde ciddi kayıplara yol açtığını vurguladı.
Bu tür olası durumları azaltmanın teknik desteği ve servisi veren firmanın elinde olduğunu aktaran Çiçek, “Biz de Çizgi Teknoloji olarak müşterilerimize en iyi desteği sağlıyoruz. Gerektiği anda hızlıca ürün temin edebiliyoruz. Yedek parça stoklarımızı sürekli bulunduruyoruz. Sürdürülebilir bir üretim yapıyoruz. Dolayısıyla bizden ürün alan müşteri hem 3 yıl garanti hem de en az 5 yıl yedek parça temin garantisi de almış oluyor.” diye konuştu.
Ayrıca yerli bir üretici olarak hem servis hızı hem de satış sonrasında yedek parça maliyetleriyle ithal ürünlere kıyasla birçok fark yarattıklarını kaydeden Çiçek, müşterilerinin kendilerini tercih etmesi ve ilk çalışmaya başladıktan sonra memnun kalarak ürünlerini kullanmaya devam etmesinin, ürünlerin kalitesi ve performansının yanı sıra satış sonrasında aldıkları hizmetin büyük payı ve önemi olduğunu ifade etti.
“CİDDİ ÖNLEMLER ALDIK, STOKLARIMIZI KONTROL ALTINDA TUTUYORUZ”
Özellikle pandemi sürecinde yaşanan tedarik zincirindeki kırılmalar, ham madde tedarikinde yaşanan sorunlar, otomotiv, elektronik gibi sektörleri etkileyen çip krizi gibi nedenlerden birçok üreticinin olumsuz yönde etkilendiğini bildiren Çiçek, bu kapsamda aldıkları önlemleri ise şöyle açıkladı:
“Şu anda termin süreleri çok uzamış durumda. Daha önce 1-2 ayda temin edilebilen mamul ya da yarı mamul ürünlerin temini 6-8 aylara kadar çıkabiliyor. Dolayısıyla bu da stoklu, öngörülü ve tahminli çalışmayı gerektiriyor. Firma olarak ciddi önlemler aldık ve bu doğrultuda stoklarımızı ayarladık. Daha müşteri talebini alırken, ilgili hem stok durumumuzu hem de yurt dışından gelecek ham madde, yarı mamullerimizin durumunu kontrol ederek müşterilerimize en doğru zamanı veriyoruz ve teslim sürelerini en iyi şekilde yönetmeye çalışıyoruz. Şu ana kadar da bunda başarılı olduğumuzu düşünüyorum.”
Çizgi Teknoloji Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bilal Çiçek ayrıca bu süreci iyi yöneten firmaların sürecin ardından gelecek dönemde farklı ve başarılı bir konumda yer alacağını, kendilerinin de bunu hedeflediğini sözlerine ekledi.